با توجه به اهمیت مسئله رضایت و احقاق حقوق مشتریان عزیز میراجت اقدام به تدوین شرایط بازگرداندن کالا نموده ایم لذا خواهشمند است بندهای ذیل را با دقت مطالعه نمایید :
گارانتی 7 روزه میراجت : ضمانتی است که میراجت برای اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز درخصوص کالاهایی که توسط شرکت های وارد کننده مورد گارانتی نمیباشد ارائه گردیده است .
شرایط گارانتی مشمول موارد زیر است :
1- کالایی که از نظر فنی مورد اشکال بوده و به اصطلاح کارکرد درستی نداشته باشد ، امکان برگشت کالا به شرط اعلام کتبی در فرم تماس با ما تا حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا وجود دارد.
2- کالای مورد اشکال بایستی از نظر ظاهری ، جعبه و ملحقات ارسالی تا اتمام 7 روز مهلت ضمانت به درستی حفظ گردد . (خط و خش ، باز شدن پیچ های دستگاه ،پلمب دستگاه ، پارگی جعبه و موارد دیگر باعث ابطال ضمانت است . )
3- وجود مغایرت در *مشخصات فنی کالا (فقط جدول مشخصات) باید 24 ساعت پس از تاریخ دریافت کالا به صورت کتبی از طریق فرم تماس با ما به اطلاع میراجت برسد تا به آن رسیدگی گردد .
در خصوص کالاهای با گارانتی شرکتی (مجموعه فعال/سازمان) :
ارائه خدمات پس از فروش ارائه خدمات با شرکت (سازمان) ضمانت کننده است و میراجت موظف است اطلاعات شرکت (سازمان) گارانتی را در اختیار مشتریان قرار دهد .
- تصاویر کارتن (جعبه) و محصول موجود در سایت با توجه به سفارش کمپانی وارد کننده یا سازنده کالا (مانند نحوه نوشتار آرم برند محصول یا مسایل جزیی کالا مثلا جزییات محتویات کارتن رنگ جعبه اندازه جعبه و تغییرات جزیی مشابه (غیر از *مشخصات اصلی کالا)) در هریک از بازه های زمانی فروش ، احتمال تغییر داشته و این مغایرت به شرطی که در *مشخصات فنی کالا نباشد نمیتواند مورد اشکال قرار بگیرد دقت داشته باشید: فیلم های جعبه گشایی و عکسها صرفا جهت آشنایی با خود کالا و یا کارکرد آن را دارد ولزوما به معنی مطابقت 100 درصدی با جزییات عکس و فیلم نمیباشد .
توضیحات موارد خدمات پس از فروش مانند : آموزش و راهنمایی استفاده و ... جزو تعهدات میراجت نبوده و به علت مشغله بسیار بالا امکان پاسخ دهی در این خصوص مقدور نمیباشد . در خصوص آموزش و راهنمایی برای استفاده سعی خواهیم نمود تا در سایت اطلاعات تکمیلی را قرار دهیم .
خواهشمند است مشتریان گرامی درصورتیکه ابهامی در هر مرحله از خرید دارند حتما قبل از خرید بطور کتبی سوال خود را در " تماس با ما" مطرح و میراجت موظف به ابهام زدایی با پاسخ کتبی میباشد. لذا تماسهای تلفنی به علت عدم امکان ضبط و نشر مجدد مورد استناد نمی باشد .
---
#### **۳. مراحل بازگشت کالا**
برای بازگشت کالا، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:
1. **تماس با پشتیبانی:**
در صورت تمایل به بازگشت کالا، حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت سفارش، با شماره تلفن 09384033916 با ما تماس بگیرید.
2. **بازرسی کالا:**
پس از تماس، تیم پشتیبانی ما شرایط کالا را بررسی میکند و در صورت تأیید، مراحل بازگشت آغاز میشود.
3. **ارسال کالا:**
کالا را به آدرس ما ارسال کنید. هزینه ارسال در صورت عدم وجود مشکل در کالا، بر عهده میراجت خواهد بود.
4. **عودت وجه:**
پس از دریافت و بررسی کالا، مبلغ پرداختی شما حداکثر طی ۷ روز کاری به حساب شما عودت داده میشود.
---
#### **۴. تعویض کالا**
در صورتی که کالای دریافتی دارای مشکل فنی یا خرابی باشد، میتوانید درخواست تعویض کالا دهید. برای این کار، لطفاً با پشتیبانی ما تماس بگیرید.
---
#### **۵. سوالات متداول (FAQ)**
- **آیا هزینه ارسال کالا برای بازگشت بر عهده مشتری است؟**
در صورتی که کالا بدون مشکل باشد، هزینه ارسال بر عهده مشتری است. اما اگر کالا دارای مشکل فنی یا خرابی باشد، هزینه ارسال بر عهده **میراجت** خواهد بود.
- **چقدر زمان میبرد تا مبلغ به حسابم بازگردد؟**
پس از تأیید بازگشت کالا، حداکثر ۷ روز کاری زمان لازم است تا مبلغ به حساب شما عودت داده شود.
---
#### **۶. تماس با ما**
اگر سوالی درباره فرآیند بازگشت کالا دارید، میتوانید از طریق راههای زیر با ما در تماس باشید:
- تلفن: 09384033916
---
امیدواریم که از خرید خود از **میراجت** راضی باشید. در صورت هرگونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی ما آماده کمک به شماست. 😊
